Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της DAF Trucks στην Ελλάδα, η εταιρεία Ergotrak, μέλος του ομίλου Σφακιανάκη, έδειξε στην Transport Show, δύο ιδιαίτερα οχήματα από τη γκάμα του γνωστού κατασκευαστή.
Κεντρικό έκθεμα, και με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ο 4x2 τράκτορας XF 530 FT. Με το εύγλωττο αυτοκόλλητο «Φορτηγό της Χρονιάς 2018» στο παρμπρίζ, και βαμμένος στο Jamaica Blue της DAF, το XF με την Super Space καμπίνα δέσποζε στο περίπτερο της Ergotrak. Με το εντυπωσιακό σκίαστρο, τα «Skylights» στην οροφή, τους διπλούς αεροτενόρους σε κάθε πλευρά, τους προβολείς LED και το πλήρες πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων, το XF έχει επιβλητική παρουσία ακόμη και σταματημένο. Κινητήρας, ο ισχυρότερος της DAF, ο 13λιτρος MX-13 των 530 hp, με 2.500 Nm μέγιστη ροπή (2.600 για την 12η σχέση του κιβωτίου) εξακύλινδρος σε σειρά, προδιαγραφών Euro 6c. Το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ZF TraXon, 12άρο, με λογισμικό Eco Fuel, και τελική σχέση μετάδοσης i=2,39. Ως προς τη δευτερεύουσα πέδηση, το ZF Intarder έχει μέγιστη ισχύ 500 kW. Ο διάκοσμος και ο εξοπλισμός του εσωτερικού της καμπίνας είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να βρει κάποιος σε μοντέλο της ολλανδικής φίρμας: χρώματα και δερμάτινες επενδύσεις σε ταμπά απόχρωση τύπου «exclusive» συνδυασμένα με φινίρισμα αλουμινίου (Argenta). Τα καθίσματα είναι τα κορυφαία «Xtra Comfort Air», αερόσουστα, με πνευματική στήριξη μέσης, θέρμανση δύο σταδίων και εξαερισμό.
Το δεύτερο DAF που έδειξε η Ergotrak, τοποθετείται στο άλλο άκρο της γκάμας της ολλανδικής εταιρείας. Πρόκειται για ένα 8τονο LF 210 FA 4x2, με καμπίνα ημέρας και ένα πολύ ποιοτικό βυτίο από τη «Ζυγούρης», πρόσφατο απόκτημα των πρατηρίων Αγγέλου στη Χαλκίδα. Κινητήρας, ο μικρός τετρακύλινδρος PX-5 χωρητικότητας μόλις 4,5 λίτρων,ισχύος 213 hp, με ροπή 850 Nm (από 1.200 έως 1.500 σ.α.λ.) και γενικά, όλες τις προϋποθέσεις για πολύ οικονομική λειτουργία και ελάχιστες απαιτήσεις τακτικής συντήρησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό (overdrive) εξάρι. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι σε υψηλότατο επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας καθώς, πέρα από (υποχρεωτικά, λόγω νομοθεσίας) σύστημα ειδοποίησης αθέλητης αλλαγής λωρίδας (LDWS) και AEBS, υπάρχουν ACC και λειτουργία προειδοποίησης για επικείμενη μετωπική σύγκρουση (FCW). Εννοείται ότι, καλύπτονται όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας ADR, λόγω της μεταφορικής εφαρμογής για την οποία προορίζεται το όχημα. Η εμπρός ανάρτηση τέλος, είναι παραβολική και η πίσω φουσκάτη, δύο σημείων.