Το λεωφορείο είχε την τιμητική του στη φετινή έκθεση Transport Show 2018, με πολλές πρεμιέρες, και ένα γενικότερο κλίμα ευφορίας για σημαντική ανάκαμψη της αγοράς. Από τις πολύ σημαντικές παρουσίες, με αντίστοιχο ενδιαφέρον από τους επισκέπτες, η Karsan, που έδειξε δύο νέα λεωφορεία στους χώρους της Mietsel.
Το φουλ ηλεκτρικό Jest Electric έφερε έναν αέρα καινοτομίας στο εκθεσιακό της Παιανίας, με γραμμή μετάδοσης κίνησης εξελιγμένη από κοινού από την Karsan και τη BMW. Το Jest είναι μία όμορφη, χαμηλοδάπεδη… μινιατούρα με συνολικό μήκος κάτω από τα 6 μέτρα (5.845 χιλιοστά), που κατορθώνει να έχει θέσεις για 10 καθήμενους επιβάτες, 9 όρθιους και 3 αναδιπλούμενα καθίσματα, με μοναδική ευελιξία (6,8 μέτρα ακτίνα στροφής) και αυτονομία 165 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο NEDC. Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι της BMW με ισχύ 125 kW και ροπή 290 Nm. Οι δύο μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου των 66 kWh και με φόρτιση DC σε 2,5 ώρες μπορούν να φορτιστούν στο 80%. Υπάρχει κόφτης στα 70 χλμ./ώρα για να μην επιβαρύνεται αρνητικά η αυτονομία. Η ανάρτηση τέλος, είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς.
Το έτερο έκθεμα, το Karsan Atak, έκανε μεγάλη εντύπωση με τις καθαρές γραμμές του σχεδιασμού του, και την απόλυτη εκμετάλλευση για 8μετρο αστικό λεωφορείο. Το σχέδιο είναι πολύ μοντέρνο, με καθαρές γραμμές και όμορφη συναρμογή των πάνελ. Στα 8.154 χιλιοστά μήκος, το χαμηλού δαπέδου Atak διαθέτει μάξιμουμ μεταφορική ικανότητα για 59 επιβάτες (όρθιους και καθήμενους), ράμπα για αμαξίδια ΑμΕΑ, ανάρτηση αέρα εμπρός πίσω με λειτουργία επιγονάτισης και μακρά λίστα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Στα συγκριτικά του πλεονεκτήματα περιλαμβάνεται ο προερχόμενος από την FPT τετρακύλινδρος κινητήρας των 4,5 λίτρων, με ισχύ 137 kW και ροπή 680 Nm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, έξι σχέσεων της Allison.